Używasz przestarzałej przeglądarki. Proszę zainstaluj jej najnowszą wersję lub aktywuj Google Chrome Frame w celu zwiększenia wydajności i poprawy wyglądu stron www.



Złoty Otis 2003

Uroczystość wręczenia pierwszych w historii polskiego rynku farmaceutycznego nagród konsumenckich – Nagród Zaufania „Złoty OTIS 2003” – odbyła się 18 maja w budynku Polskiego Towarzystwa Higienicznego.

Chcieliśmy zorganizować tę uroczystość w miejscu, w którym pod koniec XIX w. ludzie światli, m.in. pisarz Bolesław Prus, stworzyli społeczną organizację w celu krzewienia nowej idei – przestrzegania zasad higieny w życiu codziennym. Pozytywiści stworzyli dzieło nowe, zgodne z duchem tamtych czasów.

W tym miejscu chcieliśmy zaprezentować nowy nurt myślenia i działania. W europejskiej Polsce rodzi się bowiem nowa rzeczywistość konsumencka. Widać to na billboardach zachęcających do świadomych zakupów. Zapowiadają one zmiany, które muszą nastąpić. Polski rynek farmaceutyczny, który od podstaw tworzyli między innymi przedstawiciele firm obecni na naszej uroczystości, podjął wspólne działania prokonsumenckie już rok temu.

Wiosną 2002 r. po raz pierwszy ukazał się poradniczo-konsumencki magazyn. „Na zdrowie. Dostępne bez recepty”, a w lecie rozpoczęliśmy organizację pierwszej edycji Nagrody Zaufania „Złoty OTIS”. Dzięki temu dziś inne branże mogą wzorować nową politykę informacyjną na tej, którą opracował polski rynek farmaceutyczny.