Złoty OTIS z Diamentami

Statuetkę Złoty OTIS z Diamentami przyznaliśmy po raz pierwszy w 2013 roku z inicjatywy
grupy wybitnych lekarzy i farmaceutów, członków Kapituły Nagrody Zaufania Złoty OTIS.
Właśnie to grono, jako pierwsze w Polsce dostrzegło potrzebę nagradzania firm i ludzi za
realizowanie akcji edukacyjnych lub profilaktycznych oraz działań CSR.


Tworząc nagrodę „Złoty OTIS z Diamentami”, Kapituła miała już za sobą doświadczenie
własnych, autorskich akcji profilaktycznych „Uwaga Nerki!” i „Nie mam HCV!”, które
wprowadziły nowe standardy i trwale zmieniły polską ochronę zdrowia.
Jedenaście lat temu, chcieliśmy zachęcić ludzi i firmy do kontynuowania tych prac,
zmieniających świadomość Polaków i skuteczność walki o zdrowie. Jako pierwsi chcieliśmy
te prace docenić i uhonorować i jesteśmy wdzięczni, że od pierwszej edycji wsparli nas
Posłowie i Senatorowie z Komisji Zdrowia oraz Marszałek Senatu.


Dziś nadszedł czas, by Nagrodę Zaufania Złoty OTIS z Diamentami rozszerzyć o wykłady,
debaty i prezentacje najważniejsze w roku 2024 dla polskiej ochrony zdrowia.
Ich Twórców zamierzamy nagrodzić dyplomami honorowymi „Wykład z Diamentami
2024” i „Temat z Diamentami 2024”

Jak przyznawana jest Nagroda Zaufania Złoty OTIS z Diamentami?


Jury przyznaje Nagrodę Zaufania „Złoty OTIS z Diamentami” na podstawie materiałów
opisowych oraz rozmowy finałowej, podczas której eksperci analizują program i wskazują
na elementy szczególnie wartościowe dla zdrowia Polaków.
Wykłady „Medycyna z Diamentami 2024” ocenią Eksperci.



Nagrody Zaufania „Złoty OTIS z Diamentami” są elitarne, przyznawane w ograniczonej
liczbie ze względu na proces oceny i jakość opracowań dziennikarskich poświęconych
Laureatom. Pragniemy, by dzięki nim zwycięskie programy zostały zapamiętane przez
pacjentów, media i wszystkich uczestników polskiej ochrony zdrowia.



Lista Laureatów Nagrody Zaufania „Złoty OTIS z Diamentami” (2013-2023)

  • Servier Polska za akcję „Servier dla serca” (2013 i 2014),
  • Boehringer Ingelheim za akcję „Stop Udarom” (2014),
  • NovoNordisk za program „Razem zmieniajmy
    cukrzycę” (2014),
  • Berlin-Chemie/ Menarini Polska za akcję „Nie tylko
    moment” (2015),
  • Międzynarodowe Konsorcjum Badań Przesiewowych
    Słuchu „Program wczesnego wykrywania wad słuchu
    w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci na
    trzech kontynentach” (2015)
  • AstraZeneca Pharma Poland za akcję „Nie zawal!
    Wybierz życie!” (2015),
  • Boehringer Ingelheim za projekty edukacyjne: „MC
    Silk feat. Polskie Towarzystwo Kardiologiczne” oraz
    „Nadzieja nie umiera nigdy” (2015),
  • Servier Polska za program „Forum przeciw depresji”
    (2016),
  • NovoNordisk Polska za program „Razem ścigamy się
    z cukrzycą” (2019),
  • Boehringer Ingelheim Polska za program „Dłuższe
    życie z cukrzycą” (2019),
  • Johnson & Johnson Polska za program „Badamjelito.
    pl” (2019),
  • Servier Polska za program „Servier – wyłącz raka”
    (2019),
  • Jerzy Magiera – portal MojaCukrzyca.pl oraz Akcja
    Edukacja (2023),
  • NovoNordisk za program „Porozmawiajmy szczerze
    o otyłości” (2023),
  • Adamed za program edukacyjny Adamed Smart Up
    (2023),
  • Servier Polska za Program działań społecznej
    odpowiedzialności biznesu (CSR) w Polsce (2023).