Złoty OTIS z Diamentami
Statuetkę Złoty OTIS z Diamentami przyznaliśmy po raz pierwszy w 2013 roku z inicjatywy
grupy wybitnych lekarzy i farmaceutów, członków Kapituły Nagrody Zaufania Złoty OTIS.
Właśnie to grono, jako pierwsze w Polsce dostrzegło potrzebę nagradzania firm i ludzi za
realizowanie akcji edukacyjnych lub profilaktycznych oraz działań CSR.
Tworząc nagrodę „Złoty OTIS z Diamentami”, Kapituła miała już za sobą doświadczenie
własnych, autorskich akcji profilaktycznych „Uwaga Nerki!” i „Nie mam HCV!”, które
wprowadziły nowe standardy i trwale zmieniły polską ochronę zdrowia.
Jedenaście lat temu, chcieliśmy zachęcić ludzi i firmy do kontynuowania tych prac,
zmieniających świadomość Polaków i skuteczność walki o zdrowie. Jako pierwsi chcieliśmy
te prace docenić i uhonorować i jesteśmy wdzięczni, że od pierwszej edycji wsparli nas
Posłowie i Senatorowie z Komisji Zdrowia oraz Marszałek Senatu.
Dziś nadszedł czas, by Nagrodę Zaufania Złoty OTIS z Diamentami rozszerzyć o wykłady,
debaty i prezentacje najważniejsze w roku 2024 dla polskiej ochrony zdrowia.
Ich Twórców zamierzamy nagrodzić dyplomami honorowymi „Wykład z Diamentami
2024” i „Temat z Diamentami 2024”
Jak przyznawana jest Nagroda Zaufania Złoty OTIS z Diamentami?
Jury przyznaje Nagrodę Zaufania „Złoty OTIS z Diamentami” na podstawie materiałów
opisowych oraz rozmowy finałowej, podczas której eksperci analizują program i wskazują
na elementy szczególnie wartościowe dla zdrowia Polaków.
Wykłady „Medycyna z Diamentami 2024” ocenią Eksperci.
Nagrody Zaufania „Złoty OTIS z Diamentami” są elitarne, przyznawane w ograniczonej
liczbie ze względu na proces oceny i jakość opracowań dziennikarskich poświęconych
Laureatom. Pragniemy, by dzięki nim zwycięskie programy zostały zapamiętane przez
pacjentów, media i wszystkich uczestników polskiej ochrony zdrowia.
Lista Laureatów Nagrody Zaufania „Złoty OTIS z Diamentami” (2013-2023)
- Servier Polska za akcję „Servier dla serca” (2013 i 2014),
- Boehringer Ingelheim za akcję „Stop Udarom” (2014),
- NovoNordisk za program „Razem zmieniajmy
cukrzycę” (2014), - Berlin-Chemie/ Menarini Polska za akcję „Nie tylko
moment” (2015), - Międzynarodowe Konsorcjum Badań Przesiewowych
Słuchu „Program wczesnego wykrywania wad słuchu
w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci na
trzech kontynentach” (2015) - AstraZeneca Pharma Poland za akcję „Nie zawal!
Wybierz życie!” (2015), - Boehringer Ingelheim za projekty edukacyjne: „MC
Silk feat. Polskie Towarzystwo Kardiologiczne” oraz
„Nadzieja nie umiera nigdy” (2015), - Servier Polska za program „Forum przeciw depresji”
(2016), - NovoNordisk Polska za program „Razem ścigamy się
z cukrzycą” (2019), - Boehringer Ingelheim Polska za program „Dłuższe
życie z cukrzycą” (2019), - Johnson & Johnson Polska za program „Badamjelito.
pl” (2019), - Servier Polska za program „Servier – wyłącz raka”
(2019), - Jerzy Magiera – portal MojaCukrzyca.pl oraz Akcja
Edukacja (2023), - NovoNordisk za program „Porozmawiajmy szczerze
o otyłości” (2023), - Adamed za program edukacyjny Adamed Smart Up
(2023), - Servier Polska za Program działań społecznej
odpowiedzialności biznesu (CSR) w Polsce (2023).